Koss logo

 

 

 

 

Reklamointi


Oheisella lomakkeella reklamoit vioittuneet Koss Porta Pro-kuulokkeet. Mikäli korjauskittimme ei korjaa kuulokkeiden vikaa, pidätämme oikeuden pyytää kuluttajaa lähettämään vioittuneet kuulokkeet meille tarkastettavaksi. Tällöin kuluttaja maksaa lähetyksen postikulut, koska takuu ei kata tätä. Otamme kuluttajaan yhteyttä sähköpostitse reklamaatiolomakkeeseen merkityn osoitteen kautta, ja annamme yksityiskohtaiset ohjeet kuulokkeiden palautusta varten.

On tärkeää, että kuluttaja esittää reklamaatiolomakkeessa mahdollisimman selkeän kuvauksen tuoteviasta. Kuvauksen perusteella päätämme, lähetämmekö kuluttajalle korjauskitin veloituksetta, vai pyydämmekö kuluttajaa toimittamaan vioittuneen tuotteen meille.

Usean vastaanottamamme reklamaation hoitaminen yksinkertaisin toimenpitein vie ainoastaan muutaman minuutin. Kuluttaja voi itse hoitaa suurimman osan vioista toimittamallamme korjauskitillä. Me vastaamme tällöin kitin toimituskuluista. Katso video kuulokkeiden omatoimiseen korjaamiseen

Huomioithan vaihtaessasi kuuloke-elementtejä, että vasen elementti on merkitty hopealla värillä.


Etunimi: 

Sukunimi: 

Katuosoite: 

Postinumero: 

Paikkakunta: 

Puhelinnumero: 

Sähköpostiosoite:

 

Kuittinumero: 

Tuotteen ostopaikka: 

   

Yksityiskohtainen kuvaus viasta:

Kuulekemalli:

          

Video:
Film
Katso ohjeistusvideo Koss Porta Pro-kuulokkeiden omatoimiseen huoltoon.
 
FAQ:
Saanko uudet kuulokkeet, jos hukkaan omani?
Ei. Takuu ei kata hukattuja kuulokkeita.

Kun julkaistaan uusi kuulokemalli, voinko vaihtaa siihen?
Ei. Takuu koskee ainoastaan alkuperäistä tuotemallia ja -väriä. Voimme pyytää kuluttajaa toimittamaan ostokuitin sekä vioittuneet kuulokkeet meille, mikäli epäilemme reklamaation todenperäisyyttä.

Miksi minun pitää huoltaa kuulokkeet itse?
Suuren osan vastaanottamistamme reklamaatioista voi kuluttaja hoitaa kätevästi ja nopeasti itse. Vioittuneen osan vaihtaminen uuteen on erittäin yksinkertaista ja se vie vain muutaman minuutin. Kun huollat kuulokkeet itse, saat kuulokkeet veloituksetta ja nopeasti takaisin käyttöösi.

Ketä takuu koskee?

Takuun piiriin kuuluvat ainoastaan yksityishenkilöt, jotka ovat tuotteen alkuperäsiä ostajia.